مصاحبه آرشیو خبر ها
حداقل من سیگار نمی کشم

حداقل من سیگار نمی کشم

فابیو کاپلو اعتقاد دارد رم تمام مواردی که برای فتح اسکودتو مورد نیاز است در اختیار دارد، همچنین رویارویی زودهنگام با تیم قدرتمندی مانند رم برای یوونتوسی که هنوز به هماهنگی نرسیده است خطرناک است.

بیانکونری و جالوروسی روز یکشنبه در چارچوب هفته ی دوم رقابت های سری آ در فصل 2016-2015 در ورزشگاه رم به مصاف همدیگر می روند و کاپلو درباره ی این بازی صحبت کرده است:

" بازی سخت و بسیار مهمی خواهد بود، حقیقت این است که رویارویی در هفته ی دوم برای رم مناسب تر است و برای آن ها بهتر است که زودتر مقابل یوونتوس قرار گیرند."

" یوونتوس پس از از دست دادن سه بازیکن مهم خود نیاز دارد دوباره خود را پیدا کند و اطمینان حاصل کند غیبت این سه بازیکن احساس نخواهد شد. به خاطر این است که اعتقاد دارم برای رم بهتر است که در این هفته با یوونتوس رقابت کند، زیرا یکی از مدعیان رقابت اسکودتو است."

" جالوروسی به این نیاز دارد که از لحاظ کیفیت و ذهنیت برنده شدن رو به جلو گام بردارد، به خاطر اینکه آن ها تمام موارد موردنیاز برای فتح اسکودتو را در اختیار دارند."

" در حال حاضر آن ها با به خدمت گرفتن بازیکنانی تاپ که نبود آن ها پیش از این احساس می شد تیمی متعادل تر تبدیل شده اند. این رم همه ی چیزها را برای قهرمانی در اختیار دارد."

همچنین یوونتوس در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است و بازیکنانی نظیر ماریو ماندژوکیچ، پائولو دیبالا، سیمونه زازا، خوان کوادرادو و الکس ساندرو را به تیم اضافه کردند. کاپلو در این باره اعتقاد دارد:

" اگر کوادرادو، همان کوادرادوی فیورنتینا باشد، مکس آلگری بهترین بازیکن را در ترکیب تیم خود خواهد داشت. اما اگر شاهد حضور کوادرادویی که در چلسی بازی می کرد باشیم، نمی تواند تاثیر چندانی در یوونتوس داشته باشد."

" آلگری در میلان اثبات کرده است سرمربی خوبی است و در یوونتوس این موضوع را نیز تایید کرده است. او می تواند بهترین بازی ها را از بازیکنان بگیرد و به تیم آرامش خاطر دهد."

" رودی گارسیا در سومین فصل حضور خود در لیل موفق شد این تیم را قهرمان کند. این سومین فصل حضور گارسیا در رم است."

کاپلو به عنوان سرمربی با هر دو باشگاه یوونتوس و رم اسکودتو را تصاحب کرده است، اما تفاوت بین قهرمانی با دو تیم در چیست ؟

" فتح اسکودتو با رم به خاطر ذهنیت برد این تیم بود. پس از اینکه ما برنده اسکودتو لقب گرفتیم، به مدت شش ماه در شهر جشن و شادی برقرار بود. در تورین، میلان و مادرید این طور نیست. پس از قهرمانی باید رو به جلو نگاه کرده و برای هدف بعدی آماده شوید و جام را در ویترین افتخارات خود قرار دهید."

کاپلو با توافقی دو طرفه قرارداد خود با فدراسیون فوتبال روسیه فسخ کرد. اما در حال حاضر چه کاری انجام می دهد...

" آرام هستم و تلویزیون نگاه می کنم، البته همانند یک فرد سیگاری که دلتنگ سیگار می شود دلتنگ آدرنالین بازی های فوتبال هستم. خوشبختانه، حداقل من سیگار نمی کشم!"

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: